Hai și tu !

joi, 10 ianuarie 2013

Versuri alese . . .

Cunoașteți și voi sentimentul acela unic stând și ascultând muzică și găsind o melodie ale cărei versuri i se potrivesc perfect stării în care te aflii :)) .
Hmm, nu ascult toate genurile de muzică .. nu îmi place rock-ul  - e strict părerea mea că mi se pare un gen „disperat” :)) -  .. În schimb ascult orice , mai puțin manele ^_^ . 
Mda, asta făceam acum, ascultam muzică - ceea ce fac mereu, de altfel :)) - , și mi-am dat seama cât de mult mi se potrivește melodia recentă : Nane ft. George Hora - Noi doi . :d 
Apropo, vi s-a întâmplat vreodată să ascultați o melodie tristă și să va dea lacrimile ? Mie mi se întâmplă adesea, sunt o fire mai sensibilă , dar cel mai mult când ascult Celine Dion și uneori Adele ... E uimitor cum câteva minute ale unei melodii îți poate răscoli atâtea amintri și sentimente . Eu când îmi aduc aminte de ceva, prefer să ascult o melodie potrivită chiar dacă știu că voi intra puțin in depresie :)) , pentru a mă descărca . Mie una nu îmi place să țin în mine ceva ce mă frământă . Imediat cum apare o problemă, un sentiment care mă învăluie în melancolie, îmi sun cea mai bună prietenă unde știu că voi găsi întotdeauna cel mai bun sfat :d . 
Hmmm, m-am gândit să vă dezvălui un mic secret de-al meu, în postarea următoare :* ! 
Nu uitați să distribuiți blogul pe o pagină de socializare . :d 
Vă pup .




Sentimente unice, xoxo . <3 

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu