Hai și tu !

miercuri, 16 ianuarie 2013

Craft & Creativity

Heiii ia uitați ce am găsittt .Câteva chestii făcute manual, dar și simple . Mi-am făcut și eu câteva și sunt chiar faine :d .


1) Mi-am făcut și eu ceva la fel, doar că am mai improvizat căte ceva gen: În vârf, în loc de acel mic năsturaș am pus o pietricică strălucitoare, dar am făcut și câteva cu nasture, am făcut doar pe 5 combinații de culori ( roșu, alb,negru, mov, roz ) și mi-au ieșit cam 13 : câte una din fiecare culoare, apoi una alb-negru, și am mai combinat culorile între ele, și am făcut și una cu toate culorile :)) .
 Hmm, nu am avut sârmă de-asta argintie, dar am folosit-o pe cea din aluminiu :d . Iar suportul în care le-am pus pe toate l-am făcut din carton , pe care am lipit câțiva nasturi și am legat o fundiță roșie :d .

2) Pe asta nu am reușit încă să o fac, sincer nici nu aș avea unde să o pun, nu prea se potrivește cu stilul camerei mele, dar mi s-a părut faină ideea .



3)  Și suportul acesta pentru chei mi l-am făcut, doar că al meu nu e pentru chei :))) . Mi-am agățat accesoriile pentru telefon, brelocuri .. Pentru că oricum nu aveam unde să le țin :d .


p.s: i hope u like it :o3 . 
Vă puppp ! :* 





0 comentarii:

Trimiteți un comentariu