Hai și tu !

sâmbătă, 12 ianuarie 2013

School .. ?!

Pfoaaaa, nici nu vreau să mă gândesc că mâine e ultima zi din vacanță, pe care o voi petrece la fel, cred : citind Moromeții  :( .
Sper să termin mâine și partea a 2-a din volumul I :)))) .
Iar să mă trezesc dimineață ? Frate, 3 săptămâni de vacanță ar trebui să fie de ajuns pentru oboseala adunată în 3 luni ? Deja parcă îmi era dor să-mi aud alarma aia enervantă și să-i dau „Amână 5 minute” :)) .

Taman când mi-e somnul mai dulce și visul mai frumos îl aud și pe tata strigând din camera cealaltă „ Trezește-te, e târziu ! ” ..
Apff, și când mă gândesc că o să dorm iar la prânz, nu-mi vine să cred - eu care până anul ăsta, nici nu voiam s-aud de dormit la prânz -  . Dar uneori vin așa obosită și stresată de ce am de făcut pentru mâine, încât prefer un pui de somn ...
Mă rog, cert e că a fost o vacanță foaaaaaaaaaaarte frumoasă, ca de obicei :)) .
Semestrul ăsta e și mai lung decât primul x_x .
Btw, sper să fie la fel de drăguț ca primul  ..
  ^_^ .

Sentimente unice, xoxo . 

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu