Hai și tu !

joi, 10 ianuarie 2013

Merită ?

1. Cu siguranță și voi ați fost în situația aia nașpa de a vă place de cineva, dar acea persoană să nu vă acorde atenție ..
 - Am fost în situația aceasta .. Plăceam un băiat din liceu, care nici măcar nu se uita la mine când treceam unul pe lângă altul :d . Eu făceam tot posibilul să trec pe lângă clasa lui, bla bla ... dar degeaba . Ceea ce e cert este că nu m-am dat bătută , pentru că nu-mi stă in fire :) . Oricât de ciudat ar părea, făceam tot ceea ce îmi stătea în putință să îl vad sau să mă bag în seama cu el ..
Faza e că na, toată lumea știe de vestitul „ prim pas al băiatului ” ,de ..
Mă rog, după un timp am aflat că mă place, iar tot ce s-a întâmplat , s-a întâmplat la Balul Bobocilor .. :-bd .
Anyway, speranța moare ultima, deci nu merită să te lași păgubaș - părerea mea - , pentru că dacă nu lupți, nu câștigi :) . 

Btw, răspunsul la întrebare este DA, merită .
2 . Ați fost vreodată în ipostaza de iubit/ă , deși nu vă doreați asta :d ?
- Eu da, am fost . Practic ..am fost cu un băiat din milă, dacă o pot numi așa , eu nu îl plăceam, însă el da -chiar foarte mult- , iar atunci când am văzut că el e așa politicos și își dorește atât de mult să fim împreună , am hotărât să fiu cu el - la vrăjeală - , timp de 1 zi - două ..
Mda, am greșit foarte mult :)) . L-am rănit mai tare decât l-aș fi rănit dacă i-aș fi spus că nu vreau să fim împreună  - am spus chestia cu „nepotrivire de caracter” :)) - ..
Mă rog, NU vă sfătuiesc să acordați o șansă din milă :d . .











0 comentarii:

Trimiteți un comentariu