Hai și tu !

joi, 10 ianuarie 2013

Sertar de amintiri ...

Hei, după cum spuneam în postarea de mai jos, eu îmi păstrez toate amintirile într-un „dosărel” pe care l-am numit „ Drawer of memories, best feelings ever ” - nu vă gândiți la unul real, ci la unul virtual - .
De vreo jumate de an , de când cu ” best friends ” si ” fall in love ” astea, cu conversațiile acelea siropoase, cu pozele acelea care trezesc sentimente unice ,îmi place să le „ adun ” într-un folder pe toate , iar când se strâng mai multe arunc o privire pe acolo, și e chiar super să îți reamintești chestiile alea trăite doar o dată, și uneori să incepi să plângi - dar știți vorba aia, nu plânge că s-a terminat, zâmbește că s-a întâmplat - alteori să râzi :)) . 

Ce pun eu acolo ? 
Păi până acum am cam așa : poze ciudate și trăznite cu cei mai buni prieteni, vreo 3-4 poze cu băieții pe care îi plăceam/plac :)) ..vreo 2 de la banchet - singura ocazie unde aveai un motiv întemeiat să faci poze cu toată lumea :)) - , și vreo 2 de la Balul Bobocilor ( despre care o să povestesc multe, dar nu acum :d ) , hmmmm, mai am câteva print screen-uri pe facebook, când cineva pe care eu plac îmi dădea like sau mă ciupea -poke- ..
În acest drawer of memories, best feelings ever mai am și 2 - urmează al treilea - fișiere .txt , care sunt defapt conversațiile timp de 1 an aproape cu 2 băieți de care am fost îndrăgostită cu adevărat, din cauza cărora am avut fluturași in stomac când îi vedeam :)) . 
Șiiiiiiii, încă ceva ce am special acolo , print screen-uri pe facebook, de când eram în relație cu cineva. Cum mă combinam cu cineva și apărea pe facebook, eu aveam grijă să fac print screen și pe profilul meu și pe al lui, și le puneam la dosărel . 
Cam o dată pe lună mă apucă dorul, și mă uit pe acolo . Uneori nu îmi vine să cred ce făceam :| . 

Mdaa, adolescența .... 
Poate o să vă faceți și voi ceva de genul, în propriul vostru stil :)) . 




Sentimente unice, xoxo . 

2 comentarii:

Maria spunea...

Ce drăguuţ! :o3
Atât de ingenioasă ideea asta cu "sertarul de amintiri". <3

Unknown spunea...

Mă bucur că-ți place :* !

Trimiteți un comentariu