Hai și tu !

luni, 14 ianuarie 2013

Când n-ai ce face ..

Azi mă plictiseam teribil .. Aveam aruncată pe birou o revistă de la geografie, mai veche, și am răsfoit-o - mă uitam doar la titlu, care e imens, și la imagini, normal :)) - , ca un copil mic care nu știe să citească . . .
Am găsit o imagine suuuuuper drăguță cu o girafă mică și adorabilă, iar titlul era „Curiozități” , așa că mi s-au părut interesante să vi le scriu și vouă :d . 



Girafele au o limbă de aproximativ 50 de cm, așadar sunt singurele animale care își pot curăța urechile cu limba . 
 - Vă dați seama ? :)) O limbă de 50 de cm o_O . Cunosc persoane care iși pot atinge nasul cu limba, eu nici așa nu pot, dar ele cu una așa lungă .... :))))) . 



Hmmm mai scrie pe aici că aceste creaturi hidoase, crocodilii, mănâncă pietre . 
 - Ciudat nu ? :d 


 ( „ Se crede că aceste pietre sunt folosite de crocodil și ca balast, în timpul scufundărilot ” . ) 


Cică fructele astea delicioase, căpșunile, sunt un medicament eficient pentru cancer . :|| . 

P.S: Mi s-a părut amuzantă poza . 

Da, știu, și mie îmi e poftă  :)) ! 

V-am pupat :* ! 

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu