Hai și tu !

miercuri, 9 ianuarie 2013

Sentimente unice ..

Apff .. cine nu are atâtea amintri de neuitat :)) ? Și nu mă refer la năzbâtiile de când eram mici .. ci la cele mai frumoase întâmplări cu cel mai bun prieten, la acei fluturași din stomac .. toate au fost, sunt și vor fi sentimente unice . Eu le rezum pe toate la renumita viață de liceu :d . Mdaa, până în a8-a cel puțin, nu eram atât de entuziasmată de următoarea etapă, deși toți îmi spuneau „ Ai să vezi, viața de liceu e cea mai frumoasă, nu o vei uita niciodată ” , ei bine da, acum aprob acest lucru :)) . Cum e posibil ca într-un semestru atât de scurt să rămân cu atâtea amintiri ? :)) Totul a început în prima zi de școală, - când eram fascinată de acel „nou” care a intervenit în viața mea :)) - , când probabil m-am îndrăgostit de băiatul cu care în prezent am o relație de 2 luni :-? -
Cred că la toată lumea prima iubire se trăiește în liceu ..

Până acum „relațiile” mele, dacă se pot numi așa, nu au implicat sentimente, cel puțin nu din partea mea - și nu pentru că nu am vrut, ci pentru că așa a fost să fie - .. Brusc am simțit o schimbare în bine, acum investesc sentimente .. și chiar foarte multe :-s . Btw, până acum .. o notă sub 8 era crimă si teroare :)) , acum iau toate notele de la 1 la 10 :d - și nu că nu vreau să-mi pese, dar pur și simplu nu pot să fac să-mi pese :)) - .. În fine, e super faină etapa asta a vieții .. Dacă în doar câteva luni am ajuns să mă schimb radical , am ajuns să am atâtea amintiri, nu vreau să mă gândesc câte se vor aduna în 4 ani minunați ..

5 comentarii:

Xaara Novack spunea...

"Cred că la toată lumea prima iubire se trăiește în liceu .."
yes!
da, sentimentele sunt mai intense in adolescenta, traiesti totul la maxim.
zic la fel, bucura-te de colege si colegi, cu defectele lor cu tot. have fun! dar inteligent, legal si cu acordul parintilor :))

Unknown spunea...

:)))) așa este :d, te pup :* !

Zoey Ivashkov ♛ spunea...

Mda, toti iubim prima oara in liceu cu adevarat ca sa zic asa, viata de liceu mereu te schimba(de obicei asa se intampla)..Este frumos :):):):)

Anonim spunea...

In afara faptului ca liceul este "fabrica de vise" are si calitatea de a te ajuta sa "treci" si prin marea iubire! Iubesc acea perioada... :)))
De ce nu scoti acel cod de la comentarii? In afara faptului ca este foarte enervant nu are nici-un rol protector! A fost o vreme cand "noi" astia de "afara" nu puteam sa comentam, nu ne vedea!

Unknown spunea...

Minnie, nu stiu cum sa il scot :-?? .

Trimiteți un comentariu